I söndags tog vi tåget till Stockholm för att träffa Rickard, som stannade i Stockholm ett dygn, på väg till Cypern från Norge.
Tindra och jag gick till slottet, spännande tyckte Tindra. Vi hade turen och såg vaktombytet.
Tindra ville se alla byten så vi gick efter vakterna runt hela slottet :)
Hon tyckte också att de såg så smart och snygga ut och hon konstaterade att de måste ha sina shirts tucked in....( som i hennes skola).
I måndags var vi på Gröna Lund.
Tindra och Rickard åkte vilda musen på "stora" sidan.....så nu vill hon bara åka det som går snabbt.
Barnen måste man vara längre för de flesta andra åkattraktioner, men nästa år då får hon garanterat åka mer. Attraktionerna på "barnsidan" funkar nog inte nu längre.
Vi tog tåget hem på kvällen och sedan vidare ut till Sanden.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar