I söndags var vi på kalas igen. Det var ett mer vanligt kalas.
Hemma hos Tindras klasskompis Matthew. Mycket barn för Matthews bror Ethan hade kalas samtidigt. Det var trevligt och avslappnat.
I lördags var vi i waterpark här i Limassol. Många åk i rutschkanorna blev det
Jättebra ställe, lagom stort.
Nu var det inte så mycket folk i slutet på säsongen.
Sommaren är ju slut för cyprioterna. Bilder kommer.
Idag är det ledig dag här. Independence day av något slag.
Vi ska iväg och träffa ett par andra svenska vänner. Läxorna får vi inte glömma förstås.
Dom har så mycket läxor.
Ha en bra dag

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar