Hej hej.
Redan torsdag, i måndags var det national holiday här så då var Tindra ledig.
Rickard var på jobbet, på eftermiddagen träffade vi ett par vänner nere på Plus Sea.
Badade och åt mat.
I fredagskväll var vi bjudna till en av Rickards "golfvänner".
Det var hamburgegrillning och så titta på Ryder cup.
De bor lite mer uppåt bergen, har en stor trädgård där de hade satt upp en stor bildskärm.
Där satt vi ute, åt hamburgare och tittade på Ryder cup.
Det är då inget man kan göra i Sverige....jo det är klart man kan göra, men kanske inte i oktober och man kan ju aldrig vara helt säker på att vädret tillåter det även om det är sommar.
Denna vecka känns det som jag mest har åkt runt och gjort små ärenden.
Vi ska på bröllop imorgon, så en del småfix innan det.
Sedan har jag planerat Tindras kalas som hon ska ha nästa vecka på fredag, på ett lekställe här i Limassol. Vi ska bjuda hela klassen (känns som ett måste då en pojke i klassen bjöd alla på sitt kalas). Inbjudningarna lämnades ut idag.
I tisdags var Rickard och jag på ikea och köpte en del till nya huset.
Snart får vi flytta in. Jippi.

Hej Emma, är sent hemma ikväll då jag jobbat och haft fullt upp. Ge tindra en stor födelsekram från mig. Ett litet paket kommer senare med mormor.
SvaraRaderaHoppas att allt är bra med er och jag vet att ni har värme och sol fortfarande. Låter härligt och det skulle vara skönt att få vara hos er ett tag.
Vi ska i nästa vecka börja utbilda i vår nya telefonplatta och nu jobbar vi nationellt under några veckor och samarbetar mellan flera landsting i Sverige. ha det så gott så hörs vi snart igen.
KRAM speciellt till Tindra och även till mamman och pappan. Karin
Kram Karin
SvaraRadera