måndag 10 december 2012

Julmarknad

Här är det åska, blixt och skyfall om vartannat.
Det var regn i förra veckan men helgen har varit fin. Har umgåtts med vänner hela helgen.

Igår var Tindra och jag på julmarknad i gamla stan med vänner, serverades tom gluhwein.
Julmarknaderna här är inte lika fina eller stora som i Sverige, och det säljs inte mkt julsaker...nästan inga. Det var trevligt att gå på en, Tindra fick facepainting. Vädret var kanon, runt 18 grader.
Frisk luft. Blev ett stopp i en lekpark också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar