tisdag 3 september 2013

Cypern, snart skolstart

Nu har vi snart varit en vecka här på Cypern. Det är varmt och skönt.
Man blir tröttare här än i Sverige, inte så konstigt pga värmen.
Tindra (och jag) badar i poolen flera gånger om dagen. Det är så skönt i poolen. 28 grader.
Helt perfekt.
På torsdag börjar Tindra skolan igen, då kan jag börja skriva och lägga upp lite bilder.

Igår var vi iväg och köpte allt som behövdes till skolan.
Nya skor och träningsskor, alla böcker, pennor, pennskrin, sudd osv. Skönt att det är avklarat.
Sommarskorna var för små, den färg de ska ha är white, beige or light brown.
Fanns inte att få tag på nu.
Blev ett par dark brown som egentligen är vinterskornas färg......men ärligt talat lite löjligt att de måste ha olika färger på sommar och vinter skor. Så så fick det bli.

I eftermiddag ska vi på kalas till Tindras klasskompis Elysia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar