Nu är vi tillbaka i Norrköping.
Har haft härliga dagar i fjällen.
Tindra har testat på längd, slalom och snö scooter.
Hon stakade sig fram nästan 2 km på längdskidor med morfar och Barbara, med ett våffelstopp vid halvtid.
Sista dagen åkte hon slalomskidor själv i backen, svängarna gick väl sådär, men bättre sista dagen.
Rickard och Tindra tog en scooter tur själva en dag, slutade med att T somnade på scootern. Men kul tyckte hon det var.

Vad duktig hon är! 2km på längskidor är ju långt! Njut av sista tiden i Sverige. På Onsdag åker jag! Kram
SvaraRaderaErika ha det så skönt i Sverige, vi är tillbaka på Cypern nu, vilket också är skönt. Synd att vi missade varandra! Kram
SvaraRadera