söndag 4 mars 2012

Veckoslut

Sjukstuga igen......T har åter feber.
Hennes kompisar runt omkring har haft feber, så kanske inte så konstigt.
Tråkigt ändå. Positivt är att hon bygger upp sitt immunförsvar.

Tindra och jag har varit hemma hela dagen.
Hon började bli lite trött framåt femtiden. Tempen låg då på 39,9.
Fascinerande med barn ändå, även om de har runt 40 graders feber så märks det inte på sammma sätt som på oss vuxna som då är halvt utslagna.
Då blev det i alla fall Alvedon och så lite coca cola på det.
Lyxigt för T.

Igår var T och jag på stranden och träffade mamma Maria, Savannah och Tindras kompis Sienna. Var dock väldigt blåsigt så blev lek och häng här hemma istället.
Igårkväll var vi alla tre hos vänner och tittade på "andra chansen", intressanta val av svenska folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar