Korvgrilning utanför morfars och Barbaras hus. Väntar på att det ska bli glöd.
Godsaker i backen, typiskt svenskt tycker jag.
Hederligt svenskt kaffe, en hederlig svensk kaffe latte, en god kanelbulle och en ännu godare dammsugare.
Söndag var en kanonfin dag.
Blev en kort tur på längdskidorna, grävde oss en soffa och blev korvgrillning, varm choklad.
Tindra i backen.
Åter i Norrköping som bjöd på härligt vårväder.
Nu är vi åter på Cypern som också har bjudit på ett härligt varmt och skönt vårväder.
Tindra tog sitt första dopp i poolen igår, ett snabbt ett...men ändå ett dopp.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar