Kalispera
Now we are back inCyprus.
Kom idag med Ryanair, smidig flight.
Packat upp, badat i poolen, tvättat, Rickard har handlat mat, kvällsmat blev på Plus Sea.
Skön bris där nere vid havet, annars väldigt varmt. Kanske beroende på en icke fungerande AC i vardagsrummet....puh. Blir förhoppningsvis lagad imorgon.
Skönt att vara tillbaka.
Skriver mer imorgon.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar