Vi är i Sverige, har varit här sen 14 juni. Vi kom hem precis i studenttiden.
Kungsgårdsskolan ligger nära lägenheten (där jag gick gymnasiet) så vi kunde stå i fönstret och titta på alla studenter som kom farande på sina flak.
Lite mer avancerat än på vår tid. Nu har varje klass ett eget flak och värsta högtalarsystemet och värsta stereon har de också.
Tindra lärde sig en ny sång...hon har dock en liten egen version.
Så här sjunger hon: För vi har tagit studenten, fy faan vad vi är för bra.
Här på landet i regnet.
På gården i lägenheten.
Utsikten från vår sommarstuga.
Midsommarfirande på landet, Sanden. Här med kusinerna.
Dans kring midsommarstången förstås.
Min bror David var också med på midsommar.
Båttur hann vi med på midsommardagen.
Jag har börjat jobba och denna vecka är Tindra hos sin farmor, även med sin moster Sofie och kusinerna. Vilket är bra då jag kan koncentrera mig på jobbet.
Kommer inte bli så mycket bloggande under sommaren, men ett par inlägg ska jag göra.
I alla fall ha en bra sommar allihopa. xxx

Hi Emma, nice that you posted some pictures from Sweden and Midsommar. Now I have an impression, where you are living. Looks like Austria ;-)
SvaraRaderaAll the best for your job!
XX
Hi Margot, yes I think you are right that it looks alot like Austria.....
SvaraRadera