Värdelöst dåligt bloggande jag vet.
Vi har haft en bra jul o nyår med familj o vänner.
Fantastiskt fint julväder, brorsan låg ute på solstolen och solade ett par gånger.
Runt nyår då vi hade våra vänner Hella o Johan och Stella och Lukas här var också fint, inte riktigt lika varmt som under julen...men nästan på.
Barnen badade i poolen nästan varje dag.
Tindra var inte riktigt lika flitig badare som de två andra barnen.
Nyårsfesten hade vi här hemma, med 10 vuxna och 6 barn.
Det blev en sen kväll....eller snarare en tidig morgon.
Har blivit en del quiskamp spel också, vi har spelat i lag mot varandra.
Igår började skolan igen för Tindra. Hon är bara sååååå trött på morgonen.
Vill inte gå upp och tycker det är kallt.
Idag svinkallt, 5 grader när jag skjutsade Tindra. Kallt för Cypern.
Vantarna på. När vi kom till skolan hade vissa barn mössa på...då ville T också ha mössa, sen såg hon andra barn från hennes klass som inte hade mössa, så då tog hon av den igen.
Har man mössa i Sverige när det är +5? Känns definitivt som att man skulle kunna ha mössa här nu.
Kram till er
Gott nytt 2013

Hejsan, sitter precis och kollar på en plats i solen, britter som ska köpa semesterhus, härligt at drömma sig bort, idag är de på Cypern i Troulli!! Här är lite snö och 2 grader varmt och vi har mössa och barnen overall!
SvaraRaderaJa det är många britter här, Troulli vet jag ej var det är...ok så mössa på alltså då. Idag var det 6 grader, Tindra har mössan med sig i väskan.
RaderaDet har kommit en hel del snö här nu uppåt bergen. Kram