Det här är Tindras vinter uniform.
Tror inte ni har sett bild på den förut.
Förra veckan var Tindra sjuk med feber, denna vecka är hon frisk igen. Många som är sjuka just nu.
Vi har haft så härligt väder denna vecka. Sol runt 18 grader. Så härligt.
Just nu sitter jag o väntar på vår förra trädgårdsmästare som eventuellt ska hjälpa oss med trädgården.
Vi ska göra en del själva men behöver lite hjälp också.
Konstigt det där, i Sverige skulle vi ju aldrig ha en trädgårdsmästare, men här känns det helt självklart att ha en......när värmen och solen kommer då exploderar allt i trädgården och buskar och träd behöver klippas osv. Vet inte riktigt om vi fixar allt det.
Kan vara bra att ha nån som kommer nån gång i månaden i alla fall.
Tar en bild från frukostbordet. God morgon.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar