Älskar detta vädret, så skönt.
Sol och runt 20-25, varmare i solen dock.
Kvällarna börjar bli sköna och ljusa.
Igår var vi ute och åt på kvällen, folk sitter ute och det är en speciell lukt som finns utomlands när det är varmt....so nice.
Det var massor med folk ute i gamla stan som har blivit så fint.
Jag trodde det skulle vara mycket lugnare pga krisen....tydligen så är det mycket lugnare och mindre folk ute, men kanske inte just på helgen.
I början på veckan hade vi rejäla vindar här, sandmoln från Sahara.
Var sand överallt, städa, städa, städa utomhus....det är fortfarande kvar. Så vi får fortsätta att städa.
Annars händer det gamla vanliga...haft hantverkare här i veckan som fixar saker som behöver fixas.

Åhh, härligt! Här lovade de varmast dagen hittills idag, det blev regn, råkallt och 8 grader, suck...har mejlat om i sommar!
SvaraRadera:) hoppas ni får fint snart, såg ditt mail, ska kolla och svarar snabbt. Kram
SvaraRadera