onsdag 29 februari 2012

Skitväder

Riktigt skitväder.
I helgen hade vi så fint väder, 18-22 grader, sol och så skönt.
I måndags började det regna, och nu har det regnat i dagarna tre.
Idag är det endast 8 grader. Blåser gör det som attan. Inatt var det riktig storm.
Idag varnar de för att åka till Troodos, det snöar och är riktigt skitväder.
Man ska bara åka dit om man ABSOLUT måste dit.
Tydligen snöar det ända ner i Kolossi, som inte alls är långt ifrån.
Ovanligt.

Igår kom det hagelstorm och massa regn på kort tid, bilarna på vägen blev stillastående.

Ska bli bättre väder i slutet på veckan, det ser vi fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar