tisdag 12 juni 2012

Jobbing as a Barbie

Måste bara berätta. Vi har just bakat kladdkakemuffins som Tindra ska ta med till dagis imorgon.
Nu är vi klara och Tindra har övergått till att leka restaurang med lite hopjox hon tagit från bakningen.

Detta var vår konversation nyss:

Jag: Hi nice is this your restaurant?
Tindra Yes,my name is Ana, what is your name?
Jag: My name is Susanna.
Tindra: Aha, I have a restaurant but I am also jobbing as a Barbie.
Jag: So you are working as a Barbie?
Tindra: Yes, what do you do?
Jag: I am a doctor.
Tindra: So you are not a mummy?
Jag Yes I am a mummy but I am also a doctor.
Tindra: Aha, before I was a sister but now I jobbing in a restaurant but I also jobbing as a Barbie.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar