torsdag 13 juni 2013

New York

Jaha en hel del har hänt här....
Rickard och jag har varit i NY....I love NY....
Vi var gifta i 10 år 7 juni så hade bestämt oss för att åka till New York igen.
Vi var borta förra veckan måndag till lördag.
Tack vare att Rickard reser så otroligt mycket så kunde vi åka business på hans poäng.
Det är såååååå nice, helt annan flygupplevelse än att åka ekonomi klass.
Nåt bra ska man ha av att han är borta mycket, eller hur!?

Mamma och Roger var här och tog hand om Tindra och det gick med bravur.
Skjutsa och hämta på skolan, bada pool, spela spel osv.
Fick också lite hjälp av Gry, Olivias mamma.

Vi hade det mycket bra i NY, gick mycket, shoppade en del, motionerade i central park, gick på musical, åt gott. Ja mycket bra.
10 år, åren går och vi har varit tillsammans i 17 år....med sina upp och nedgångar.

Vi har ändå gjort en hel del när man tänker efter.....flyttat runt i alla fall :)
Fått Tindra också förstås....bara det var en resa i sig då vi fick vänta på vår livliga tjej.

Tindra är det ofta full fart på. Gry sa för ett par veckor sedan när vi var i parken, att Tindra hon springer hela tiden....och det gör hon. Olivia och Ella kommer efter men de orkar inte alltid riktigt. Tindra hon springer hit och dit, fram och tillbaka ( måste vara från Rickard).
Hon har också en väldig fantasi och hittar på en massa olika lekar (för att hon är ensambarn tydligen,
säger folk..I  don't know).  Sen förstås är det ju så att hon också säger  ibland ,  ohh jag är så trött i
benen jag orkar inte gå (oftast när det kanske inte är så roligt, bara gå utan nåt mål, no fun).

Nu är vi tillbaka på Cypern och jag har tagit tag i ett par "hus issues" igen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar