torsdag 18 augusti 2011

Fantastisk

Mamma, du är fantastisk.
Det var vad Tindra sa till mig idag (jag tror inte hon vet riktigt vad det betyder, men jag tar åt mig ändå ;))
Jag var nog inte lika fantastisk ikväll dock, när vi hade vår lilla så kallade gåoläggasigoliggastilloslappnaavosova situation.

På förmiddagen var vi i Vasaparken och träffade min vän Lisa och hennes äldsta son Emil.
De bor i Stockholm men är här denna vecka, var kul att ses igen.
Barnen tog sig ett dopp i plaskdammen.

Idag börjar Norrköpings augustifest, Tindra har redan spanat in karusellerna och vilka hon och Rickard ska åka när han kommer hit imorgonkväll.

4 kommentarer:

  1. How nice, thats what we mummys are living for ;-)
    No house pics at the moment, the whole house is under construction ;-(
    Regards, Margot, Werner, Marlene

    SvaraRadera
  2. I know it is good that you can read what i am writing, is it Google translater? Ok looking forward to see pictures. Love from Svenson family

    SvaraRadera
  3. Emma, the translater is horrible, you need lots of fantasy to understand a bit....
    BUT what I can understand is, that you have a great time in Sweden!
    Hugs and a big kiss for Tindra from us to the Svenson family :-)

    SvaraRadera
  4. Maybe I should write more in english??

    SvaraRadera