söndag 28 augusti 2011

Stockholm och bonustur med båten

I fredags bar det av till Stockholm, för min del, alldeles själv ;).
Rickard och Tindra åkte till Västerås.

Jag träffade mina vänner Lisa och Caroline, blev en heldag på stan.
Shopping, jaa då.
När jag kom hem konstaterade jag att jag bland annat lyckats inhandla tre koftor.
TRE koftor.
Varför kan man verkligen undra, nu när jag ska till värmen.
Sen funderade jag lite och kom på att det är bra att ha på kvällen...i november, kanske.
Det som är bra är att jag köpte en tunn kofta, en lite tjockare och en riktigt tjock.
Jag tror faktiskt jag ska byta den tjocka mot något annat.
Annars är jag väldigt nöjd med mina inköp.
Köpte ett fint telefonfodral på ordning och reda.

Fredagskvällen blev det träff med "sjöstadsmammorna" Linn och Malin på restaurang på S:t Eriksplan.
Himla kul att vi fick till det så jag kunde träffa alla, och gå på stan på köpet.

Igår när vi alla tre kommit hem igen var det så fint väder, så då efter 4 tvättar i källaren så drog vi till Sanden.
Vi tog båten till Stegeborg med Bengt och Bettan, där vi intog middagen.
Varför vara på ett ställe och ta det lugnt??
Det var trevligt, blev en bonuskväll med båten.
Nu dröjer det innan vi ser båten igen.
Var åter i Norrköping vid 22 tiden.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar