lördag 6 augusti 2011

Stockholm i mitt hjärta

Ok hallå.
Vi har haft tre fina dagar i Stockholm.
Rickard har jobbat på dagarna, då har Tindra och jag passat på att träffa våra vänner.
Rickard har anslutit på eftermiddagen/kvällen.
Tisdag blev det Rålandshovsparken och träff med David på kvällen.
Onsdag blev det en heldag hos vänner i Trångsund, Tindra lekte med sin kompis Elsa hela dagen.
Torsdag, en dag på Skansen med vännerna i Sjöstan.
Torsdagkväll middag hemma hos Wallberg på kungsholmen.
Stockholm är bra fint på sommaren.

Bilder kommer senare som jag lovat.

2 kommentarer:

  1. Ja bilder vill vi se! Hur lange ar du kvar i Sverige? Kram

    SvaraRadera
  2. :) vi blir kvar till 30 augusti KRAM

    SvaraRadera