Jag är väldigt dålig på att uppdatera mig, men snart är det slut på den här så kallade semestern och vi åker tillbaka hem till Cypern och då blir det mer bloggande.
I helgen var vi i Fyrudden på en mycket trevlig kräftskiva hos pappa o Barbara.
Åt svenska kräftor från Rejmyre.
Rickard och Tindra åkte båt dit i regn och blåst på fredagen, det var inte så många mer båtar ute den dagen så att säga.
Igår var Tindra med mormor på hennes jobb, hon vägde sig och mätte sig och så fick hon lyssna på hjärtat.
På eftermiddagen hade hon lite feber.
Rickards kommentar var: jaha, se man blir sjuk så fort man är på sjukhus.....
Igår hyrde vi en film, nån romantisk komedi.
Rickard väckte mig i Tindras säng klockan tio, jag hade somnat där och han hade somnat i soffan...så ja, det blev ingen film.
Vi gick o la oss istället.
Nu börjar det dra ihop sig til hemresa och jag börjar städa och plocka här i lägenheten.
Börjar också fundera på och se över vad vi ska packa med oss.
Blir mycket som ska med den här gången.
Börjar få den där känslan nu igen...allt jag ska göra och handla innan vi åker.
Men det blir ju som det blir, det är bara massa egna konstiga måsten man har.....
Idag har vi köpt två pappelinamattor som vi tar med till huset på Cypern.
Finns inga att få tag på där och jag tycker dom är himla smarta.
Bra att ha på Cypern där man går in och ut hela tiden och många har skor inne.
Imorgon lovar jag att alla sommarkort kommer

I sommar har vi inte träffats, synd men ibland stämmer inte tiderna. Det är tur att du har din blogg!! Får väl pröva skype i höst, så kan vi höras lite mer. Hälsa familjen! Kram fr moster Maria
SvaraRaderaDet var synd, skulle vara kul att komma o hälsa på dig nån gång men tiden räcker inte alltid till...även om jag haft en hel sommar på mig så går tiden fort, vi har åkt runt en hel del i sommar förstås. Skaffa Skype det är jättebra. Kram kram
SvaraRadera