Tindra och jag är hemma efter en tripp till Småland, närmare bestämt Metropolen Markaryd där min kära farmor o farfar bor.
Lite seg efter resan men nu blir det att gå ut på gården på Trozelligatan en stund.
Innan vi åkte i söndags så var våra vänner Susanne och Wilma här och hälsade på.
Tindra fick sin första bikini av dem, hon blev så glad och har haft på sig den sen dess.
Inatt sov hon t.o.m med den.

Do you have photos from Smoland? Do they still live in these nice red houses, where Emil lives? Propably its only for the film....
SvaraRaderaHi Margot,
SvaraRaderaAll smålänningar does not live in this red houses ....sorry, But we have them, but not that many