onsdag 16 maj 2012

Gröna fingrar

Lite bilder på våra växter......
Nedanför är det morötter. Tindra fick frön i en Bamsetidning av sin farmor.
Efter en vecka kom de första gröna bladen upp. de växer så det knakar.
Har gallrat flera gånger, måste gallra mera.

Hibiscusen har aldrig haft så här mycket blommor på en gång förut.

Bouganvillan börjar blomma


Ros på framsidan



Lite annat grönt på framsidan.

3 kommentarer:

  1. Wow, very nice flowers, you really have the "grünen Daumen" ;-)

    SvaraRadera
  2. Härligt, Jesper har precis planterat ut sina tomatplantor på balkongen, få ser hur det går!

    SvaraRadera
  3. Margot.....hm I don't know....;)

    Lisa kul, håller tummarna för era plantor, hade det förra året, gick jättebra här

    SvaraRadera