Här från utlykten till Kakopetria
Kyrka
En eftermiddag på Plus sea med farmor.
I lekparken. Tindra visar hur tävlingen går till.
Växer utanför oss, så fina blommor nu.
Bilder från the green line tour
Sista april åt vi middag nere på Plus Sea.
Ljuvligt skön kväll.
Igår var vi på kalas hos Tindras kompis Saga. T plockar blomma att ha i håret.
Hon tog bort blomman innan vi åkte.
Det var discokalas. Prinsesssklänningen åkte på när vi kom till kalaset eftersom de andra tjejerna hade det förstås.
Kvällen avslutades hos vänner i Larnaca. Fick traditionellt souvla att äta. grillat på cypriotiskt vis. Gott.
Idag ska Tindra och jag på möte med svenska skolan och föräldrarna där.
Fröken Juliette ska informera om skolan bland annat.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar