Har haft två härliga dagar i Fyrudden Tindra och jag, hos Tindras morfar och Barbara.
Igår var en riktigt fin sommardag. Härlig kväll. Havet var helt stilla.
Vi andra badade både igår och idag men inte T, hon tycker det är för kallt.....
När man väl kommit i är det ju hur skönt som helst, jag har också varit lite segstartad i år.
Beror väl på att vi är vana vid cypernvärme i vattnet.
Det var ju faktiskt 30 grader i poolen när vi åkte från Cypern.
Nu hoppar jag i 20 gradigt svenskt vatten, nemas problemas.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar