Kalispera (godkväll på grekiska)......vi har Tindras morfar och Barbara här nu, de kom i söndags, stannar en vecka. De bor på ett hotell i närheten. Idag har Tindra varit ledig från dagis, vi var på hotellet och åt frukost. T åt pannkakor och våfflor med jordgubbssylt. Sedan var T där och badade i poolen och i havet med morfar o Barbara medan jag var på min grekiska.
T stormtrivs förstås.
Igår var vi på My mall, morfar åkte skridskor så han har träningsvärk idag.
T spanade in de andra barnen som var där och tränade och hon försökte härma dem. Lägger upp en liten video på det imorgon. Rickard är iväg denna vecka på businesstrip, kommer hem imorgon.
I eftermiddag har vi varit på utflykt till en liten by som heter Zygi, berättar mer i helgen.
Har tittat på lejonkungen med Tindra, vilken bra film, hade glömt bort hur bra den är....men lite läskig förstås.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar