onsdag 2 november 2011

Tomas Ledin

Sitter och tittar på TV4 play, på "så mycket bättre".
Tomas Ledin som är med säger att han har 20 års jubileum med Lena Philipsson (som också är med).
20 år sedan de startade rocktåget..........jag inser då hur gammal jag är.
20 år sen. Jag såg det den sommaren, jag var 14. Jag tycker ju inte att det var så längesedan.
Men det är det, för det var längesedan jag var 14 år.
Det var också längesedan jag lyssnade på Tomas Ledins låtar, blir lite nostalgisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar