måndag 7 november 2011

Måndagkväll

Igår spelade vi golf, jag vann på 36 poäng...
På kvällen var jag på gudstjänst som svenska föreningen och svenska kyrkan ordnat, det var mysigt. Tände ett ljus för min morfar.
Kaffe och godsaker efteråt. Trevligt att träffas o tjattra lite med några av de andra svenskarna i Limassol.


Just nu borde jag plugga grekiska, men jag är inte riktigt "in the mood".
Skulle kunna gå o lägga mig.
Har varit i lekpark med Tindra på efterm, träffat hennes kompis Maria med mamma o lillebror.
Sedan vidare till simskolan, där vi badat, simmat.
T somnade i bilen hem. Tänk vad skönt.

Jag ska hänga tvätt och sen lägga mig i sängen med mina grekiska böcker...Gääääääsp.......

Rickard är inte hemma just nu, har en hektisk vecka med jobb och kundbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar