torsdag 3 november 2011

Mardrömmen

Ikväll har jag sett ett annat program...på svtplay.
Uppdrag granskning: Mardrömmen
Fick man tjuta lite också, usch vad hemskt, vilken mardröm......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar