söndag 27 november 2011

1:a advent

Söndag igen och första advent.....har ingen julkänsla ännu. Tiden har gått så fort.
Idag har vi skjutsat morfar o Barbara till flygplatsen. Här är lite kort från veckan som gått.

Skridskor på my mall.
T försöker härma de andra barnen som tränade där.
Upp med benet, dra benet efter sig och åka ut med armarna.
Här är vi i Zygi, en liten fiskeby utanför Limassol.
Var väldigt fint och lugnt nere vid hamnen, men öde denna årstid.
Åt på en restaurang som heter Captains table. Mycket god mat (fisk).

 Det blåste ute på piren.
 Tindra har fått en coooool jacka av morfar o Barbara.
Glad 1:a Advent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar