söndag 24 februari 2013

Aladdin

Tindra har haft feber igen. Var hemma torsdag och fredag.
Nu är hon lite förkyld.

Igår hade vi mellokväll med vännerna igen. Det är en tradition nu.
Var här hemma igår.

Idag åker Rickard iväg på business trip hela veckan.
Tindra och jag ska gå på teater på eftermiddagen. Vi ska se Aladdin.
Det är den skolan som Tindra går på på fredagar ( musical theater ) som sätter upp denna teatern.
Vi ska gå dit med våra danska vänner. Är säkert många barn och föräldrar från Foleys där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar