onsdag 20 februari 2013

Bilincidenter

Tänkte delge er lite bilincidenter.
Här är det kö på  motorvägen pga en stor krock längre fram.
En tvåfilig väg blir då fyrafilig för att det finns dom (dom är ganska många) som bara måste tränga sig och komma fram...även när det har hänt en krock, då kör dom om på insidan på vägrenen istället.



Detta kanske är lite svårt att se, men en vanlig syn här.
Folk bompar in i varandra med bilarna, och då istället för att kanske flytta lite på bilarna så de bakom kommer fram så stannar de direkt på stället och står där och väntar och pratar tills försäkringskillarna kommer. De två vita bilarna har nuddat varandra där framme och de har parkerat där så de bakomvarande inte kommer fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar