onsdag 27 februari 2013

Sickness

Om ni undrar vad vi gör så är vi hemma.
Tindra fick feber igen i måndags efter skolan så sen dess har vi varit hemma med fortsatt feber och en ordentlig förkylning.
Har även arbetare i huset som har en del saker att fixa, berättar om det en annan gång.

Så vi är hemma, kommer även vara så imorgon.
Idag har jag städat zinken och tvättat glas staketet utanför...när jag inte hänger med Tindra.
Tänkte ta en städning i garaget senare om det är ok för lilla T.

Inget intressant blogginlägg. Kommer kanske ett bättre senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar