Den här veckan är det jag som är sjuk.
Det brukar vara så att man får nåt av Tindra varje år, ett par gånger per år.
Många som är sjuka här och på skolan. Tindras fröken miss Wimperis har varit sjuk hela veckan.
Har förstått att jättemånga är sjuka med influensa i Sverige också.
Det hade jag förra året så det hoppas jag att jag slipper i år.
Nu är det halsen som spökar. Jag gick till dr igår och fick lite gurgelmedicin.
Brukar ha detta problem när jag blir förkyld men har aldrig gått till dr tidigare.
Kanske borde ha gjort det, för detta ska jag nu ta så fort jag känner halsbesvären komma så slipper jag få denna stora svullnad i halsen. Känns som man inte kan svälja alls.
Jaja nog om det. Rickard är borta igen, men kommer åter på måndag morgon.
I eftermiddag är det full fart som alltid på fredagar.
Först musikal theatre och sedan svenska skolan. Sen hem o slänga sig i soffan
På lördag har Tindra två kalas att gå på. Sedan melodifestivalkväll hos våra svenska vänner.
Söndag kommer Kristina från Larnaca och hennes två barn och hälsar på.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar