lördag 24 april 2010

Översvämning

Nu vet jag vad översvämningarna berodde på i torsdags, troligtvis var det inte regnet trots att det kom massor på kort tid. Det var en av dammarna Germasogeia Dam som används som vattenreservoar som svämmade över när det regnade, och så kom det massvis med vatten ner i stan vilket skapade oreda, som tur är torkar det snabbt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar