söndag 25 april 2010

Söndagseftermiddag

Vi har haft en härlig och avslappnad eftermiddag nere vid havet. Var på "vår" restaurang nedanför oss vid havet..Plus sea. Åt en sen lunch med vänner, stannade där i 4 timmar. Cyprioterna träffas på söndagseftermiddagarna på restaurangerna, det var fullt med folk. Tindra sprang omkring på stranden och hittade flera olika barn att leka med, hon följde efter en pojke som visade sig vara norsk, de bor här sedan oktober och brukar vara här nere.
Tindra och Rickard tog ett dopp i poolen när vi kom hem, sedan slocknade lilltjejen på fem minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar