Idag blev inte dagen riktigt som tänkt, det började regna..eller snarare det öste ner regn och hagel från himlen, åkte kl 13 för att hämta Tindra, tar en kvart att åka till förskolan, idag tog det en timma. Det var översvämning både här och där så jag fick åka flera omvägar innan jag kom fram, på vissa gator kom man inte fram..jag förstår inte..är det alltid såhär när det regnar, det var smått kaos, bilar satt fast lite här och där men Polon klarade det galant.
Jag tog motorvägen hem vilket inte var bättre, var 2 timmars kö innan vi var hemma, Tindra tröttnade efter en stund och somnade i bilen så hon har varit speedad ikväll, men nu är kl 21.50, hon har precis somnat, nu är det match HV-Djurgården..spännande.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar