lördag 17 april 2010

Tivoli


Igårkväll var vi på Pizza Express och åt Pizza sedan åkte vi till ett tivoli som vi har åkt förbi många gånger och Rickard har lovat Tindra att vi ska gå dit och igårkväll blev det av.
Det var nästan bara vi där när vi kom dit kl sju, Tindra sprang omkring och ville åka allt.
Hon åkte ett par med Rickard, sedan åkte hon ett par själv, hon tyckte det var jättekul. Minimum age var 4 år, men det var ingen som frågade om ålder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar