tisdag 14 september 2010

Blommor


Trädgårdsarbete, Tindra tyckte det bästa var att hälla ut allt ogräset på huvudet.....
Bouganvillan blir bara bättre och bättre.
Snart kan vi ta våra första citroner
Hibiscusen börjar ta sig

2 kommentarer:

  1. Vad det ser härligt ut Emma!! Tänk egna citroner! Här tycker jag att hösten är på G och det är inte min favoritårstid, men än så länge kan jag gå utan strumpor.
    Hälsningar till hela familjen, från Maria

    SvaraRadera
  2. Ja jag bara väntar på att citronerna ska vara klara snart.

    SvaraRadera