onsdag 22 september 2010

Trafikreglet vad är det?

Jag måste bara säga att vissa har egna körregler här. Man blir så förb...ad när man kör bil.
Igår skulle jag svänga höger (kom ihåg att vi kör på vä sida.) Jaha då var det en bil som ställde sig bredvid mig vid korsningen. Då tänkte jag att ja han ska ju svänga vänster förstås...Nej nej nej, fel tänkt av mig, han skulle också svänga höger, skulle försöka köra före mig på insidan...jag fattar ingenting...jag kom i alla fall iväg först. Vad han vann på det det vet jag inte. They are crazy drivers.
Tindra sitter i baksätet och säger, Mamma man får inte säga f...n, man får säga himlans eller sjutton gubbar.

2 kommentarer:

  1. Tindra, vilken tur att du hjälper mamma lite, fast Emma, jag tror att vi har dessa orden just som hjälp vid såna här tillfällen.
    I helgen kommer er mamma/mormor till mej i karlskrona och det ser jag framemot.
    Vi hoppas på härlig höstsol, så vi kan vara ute lite och promenera.
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Ja det är bra att ta till de orden;)
    ha det så skönt.

    SvaraRadera