Igår gjorde vi vår plikt, vi var i huvudstaden Nicosia och röstade på Svenska Ambassaden.
Efteråt blev det köttbullar och potatis med sås och lingonsylt på Ikea.
Handlalde även mat i affären på Ikea...Lax, Ballerinakex, Marabou Mjölkchoklad, Fläderdricka, Salta fiskar, Leksands knäckebröd, Lingonsylt.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar