fredag 17 september 2010

Nya inköp

Den här veckan har jag åkt runt och tittat, letat, handlat.
Tindra ska ha lite grejer till förskolan, böcker, pennor med mera.
Jag har försökt hitta någon schysst inredningsaffär...vill ha en matta, lampa, duk med mera.
Har inte hittat någon. Jo förresten i måndags när jag var i Nicosia var jag inne på Zara Home, där fanns det en del fina grejer. Får åka tillbaka dit.

Jag har fått önskemål att jag ska lägga in lite mer mode eller nya inköp i bloggen:).
Mode vet jag inte men här är i alla fall våra nya inköp.

Stolar och bord från dedon på vår nya altan. Pelargoner och en Gardenia. Mitt mål är att inte döda blommorna.
Rickard är inget nyinköp....han är bättre begagnad.
En fin tvättkorg från Zara Home som jag hittade i Nicosia.
Ikväll kommer våra vänner hit, Caroline och Mattias med deras dottter Livia, de ska stanna en vecka.
Ska bli så kul. 
Nästa vecka ska jag även börja plugga Grekiska igen....nu är det fokus på det.

4 kommentarer:

  1. Är det inte lite ironiskt att ditt första "inköp/mode-inlägg" frontas av redaren och myten Richie boy Svenson. Mannen som är känd för att gå helt bananas och utanför boxen när det gäller inköp av kläder o andra attiraljer:)

    Kram på er alla tre

    /Dafamannen

    SvaraRadera
  2. hahaha...du har så rätt dafamannen,det var väl därför han fick pryda första "modeinlägget"

    SvaraRadera
  3. Antligen har jag luskat ut hur jag ska gora for att kommentera pa din blogg! Kram E

    SvaraRadera
  4. Ja vad bra, det är alltid lika roligt med kommentarer

    SvaraRadera