onsdag 29 september 2010

kapat hotmailkonto

Jag blir GALEN...jag är en av dom som har blivit av med min hotmail..inget funkar, har inte kommit in på flera dagar.
Man ska kontakta hotmailsupport på hemsidan.  Prata med någon i telefon det finns inte..
Idag äntligen kom det en lösning hur jag ska återställa lösenordet...tror ni det gick, sån tur hade jag inte.
Jag ringde Microsoft kundservice men nej han kunde inte hjälpa mig, du måste gå via hemsidan, via nätet...ohhh va är detta, ibland vill man bara prata med någon levande varelse.
Jag förstår knappt hur jag ska kunna kommunicera med dom på nätet...oh så jobbigt.

Tänk så beroende man kan bli av sin mail..jag känner mig halv...............;) nja ok inte riktigt.
Men det är helt klart viktigt att ha mailen..helst när man bor här..det är så man kommunicerar med alla och får information från föreningar osv.
Håll tummarna på att det löser sig.

4 kommentarer:

  1. Hur har det gatt? Har det lost sig?

    SvaraRadera
  2. Nej. Har fått återställningsmail men de har inte funkat. Har äntligen fått prata med någon idag som jag tror skulle hjälpa mig...men när vet jag inte....crazy.

    SvaraRadera
  3. Fy vad irreterande! Hoppas att det ordnar upp sig

    SvaraRadera