Trötta och svettige efter en eftermiddag på The Day of The Sea ( ett event vid the old port, ett av shippingföretagen som anordnat här i Limassol, intäkterna går till välgörenhet...tror jag.).
Tindra har fått en ballong, hoppat i två hoppslott, druckit juice, åkt karusell...jag tror hon är ganska nöjd.
Fick även lite svenskt inslag i form av elever som sjöng Abba låtar.
Nu har hon badat, fått tag i badoljan och tvättat badkar, kran och sig själv med olja så det är VÄLDIGT halt och lite småkladdigt i badkaret och på henne.
Rickard är i Sverige, tillbaka på fredag.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar