T är hemma idag också.
Pga att det har varit så många sjuka på dagis och barn som kommit sjuka, så har de infört att man behöver ha läkarintyg innan man kommer tillbaka till dagis.
Lite överdrivet kan jag tycka.
Tindra behöver inte ha något intyg, men hon får vara hemma en dag extra.
I alla fall imorgon ska hon gå.
Tindra älskar sina converseskor som vi köpte i NY i somras...tyvärrr är dom fortfarande för stora.
Mamman och pappan har visst inte så bra ögonmått.
De är kanske lagom till nästa vår.
Lite vårbilder
Tindra har en förkärlek till pinnar.
Imorgon ska de ha karnevalsparty på dagis.
Tindra ville vara Barbie, det var hennes krav.
Vi åkte till Jumbo idag och hittade en Mermaid dress med Barbie på. Perfekt.
Det finns hur mycket olika kostymer som helst här, överallt i alla affärer.
De går verkligen in för karnevalen.
Är det någon som vill beställa något så säg till;).
Vi kunde inte motstå dessa coola glasögon.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar