söndag 13 mars 2011

Kallt, golf, melodifestival

Mycket regn har det varit den här veckan. Kallt och regn.
När det kommer mycket regn på en gång då hinner det inte rinna undan.
Här forsar det ner för gatan...
fast det där är bara lite av vad det brukar vara.
Tindra var hemma början av veckan.
Hon gick till dagis i torsdags igen.
På eftermiddagen var vi hos Marlene.
Jag har fått tomatplantor av Margot, Marlenes mamma.
Jag ska klara det, jag ska, de ska inte dö.
Igår, lördag spelade Rickard golftävling.
Tindra och jag åkte upp till Aphrodite Hills.
Här väntar vi på att Rickard ska spela klart.
Efter lunchen ville Tindra spela med pappa.
Hon ville dock inte ha hjälp.
Jag kan själv pappa......
Var bara tvungen att lägga upp den här bilden.
En mycket vanlig syn.
Rickard med sin mobil.

Här nedanför har ni en film där Tindra hjälper pappa att slå.
Tyvärr blåste det en del så man hör inte hennes order.
Mina stämma hör man allt för tydligt.
Igårkväll blev det tv kväll.
Hockey, på spåret och sedan melodifestivalen.
Inga jättebra låtar direkt.

Som många av er vet så har jag ingen absolut ingen sångröst...även om jag skulle vilja.
Jag har alltid fått sjunga för Tindra, hon har inte sagt något......tills igår.
Jag sjöng med i låtarna....Tindra låg i mitt knä och satte händerna för öronen.
Mamma det låter i mina öron. SLUTA.
Jaha...nu har jag ingen som vill höra min "vackra" stämma längre:(.

2 kommentarer: