lördag 19 mars 2011

Första doppet

Igår var det kalas och party.
Kameran glömde vi tyvärr hemma.
Här är ett kort med mobilen innan vi alla satte oss.
Blev dock inga mer bra kort.
Kul hade vi, trevligt var det.

Accesoarerna till Rickards tårta...bild på tårtan kommer senare, har inget kort nu, men jag vet att det finns andra som tog kort på den.
Ni förstår va...det var en golftårta.


Så här kan man se ut när man tar första doppet i poolen för säsongen= 20 grader kallt.
 Tindra hejar på.
 Han kom i.


Här ska sås nytt gräs

Imorgon åker vi till Sverige och fjällen.
Tindra ser fram emot att se snö igen och att åka skidor....det blir härligt.
Sen kommer vi tillbaka till värmen 1 april.

2 kommentarer:

  1. Men oj vad Tindra ar sot!! Hon maste fa en massa uppmarksamhet pa Cypern eftersom hon ar sa blond och sot. Ni far flytta hem till Sverige innan hon blir tonaring annars kommer det val sta en rad beundrare utanfor dorren varje dag. Hee hee =)

    SvaraRadera
  2. :) haha... ja hon får uppmärksamhet...de är väldigt barnvänliga här på Cypern...hon hittar alltid någon att busa med barn som vuxen;)
    Tonåring vill jag inte tänka på ännu...hur ska man va som förälder då???

    SvaraRadera