torsdag 24 mars 2011

Till fjälls

Landade i Sverige i söndagsnatt.
Rickard stannade i Stockholm för att jobba medan Tindra och jag tog tåget  på måndagen ner till Norrköping.

Rickard var i Finland i tisdags och kom till Norrköping på kvällen.
Efter två dagar i Norrköping åkte vi igår till Västerås, för att idag hämta bror David på Västerås tågstation och åka vidare upp till fjällen, Bruksvallarna.
Här väntare en veckas avkoppling och fjällavktiviteter såsom scooter, slalom, längdåkning, pulka, basta med mera.

Idag är det snöstorm, hoppas på bättre väder imorgon.

3 kommentarer:

  1. Vad kul! Hoppas att ni får en fin semester!!!

    SvaraRadera
  2. hej igen,har ni återvänt till Cypern? Hoppas att ni haft det skönt och åkt lite skidor. Har sett på väderkartan att det varit lite blåsigt och en hel del snöfall där uppe men kanske har ni fått lite sol mellan vindarna. Vi har nästan ingen snö kvar här och idag skiner solen från en blå himmel. Ska tyvärr jobba ikväll men passar på att ta en kopp kaffe ute i solen på fm. Det var roligt att prata "lite" med tindra i telefonen och jag längtar till att vi ska träffas i sommar. ha det så gott så hörs vi via skype..... KRAM karin

    SvaraRadera