Kalimera
Idag blev det en tur till farbror doktorn igen.
Tindra var full med prickar imorse...började igår men jag misstänkte starkt att det var virusprickar eller reaktion av medicinen.
Var mycket mer imorse och vi kunde inte ta henne till dagis full med prickar utan att veta vad det var.
(Rickards diagnos var röda hund eller mässlingen;))
Dr trodde att det troligtvis är en kombination av reaktion av virus och medicinen som gjorde att hon fått prickarna.
Jag betalade min tidigare skuld till dr. Besöket idag var gratis.
När vi fått det bekräftat bar det av till dagis fram på förmiddagen.
Sedan åkte jag och betalade av en annan skuld, har fått p-bot på hela 8 euro.
Hade lagt i för lite pengar i automaten en dag.....nu är den betald.
Nu är det dags att hämta T och åka till Nicosia och träffa våra vänner där.
Saga och Tindra ska få gå in på ikeas lekland, det ser de fram emot....

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar