Hej igen, som sagt det blir färre inlägg just nu under sommaren.
Vi har varit på landet i Sanden några dagar, är nu åter i lägenheten.
Imorgon åker Tindra och jag till Fyrudden och Rickard till Stockholm och jobbar.
I fredagskväll träffade jag gamla kompisar Hella, Frida, Marie.
Vi har en årlig sommarträff.
Började med den traditionen förra året.
Hella hade med sig en del gamla kort, skolkataloger, brev, det var kul. Nostalgi.
Till nästa sommar ska jag allt leta fram lite gamla kort...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar