Tindra och jag kom tillbaka till Norrköping sent igårkväll.
Varit hos vänner, tack familjen Nilsson/Engberg för gästfriheten.
Tindra och hennes kompis Livia har lekt och lekt och lekt.
Igår var vi på Gröna Lund....bland alla andra.
Vi kom när de öppnade vilket var bra, för sedan kom det bara mer och mer folk......
Tindra åkte allt hon fick.
Detta har hänt på Cypern, hände i måndags.
Läs HÄR
Detta ligger utanför Limassol, men Rickard kände att det skakade i huset, han trodde det var jordbävning.
Elförsörjningen kan tydligen bli lidande ett tag pga kraftverket som skadades. Inte bra.
De stänger av elen tydligen under vissa delar av dygnet vissa dagar.
Tittar just nu på Sverige-Japan...går inte så bra...Kom igen Sverige.

Tyckte väl att jag hörde någon skrika..... Vi var på djurgården igår oxå, dock inte på grönan utan Aquaria. Läskigt med explosionen......
SvaraRaderaJa aquaria är kul också var där för ett par år sen
SvaraRadera